Tuesday, March 26, 2013

Gambar Melayu Terlampau


Gambar Melayu Terlampau salam bloggers..mengantuk sgt2 pulak hari ni..neway, hari ni aku duty kat kingfisher..means pusat pembelajaran for our depart, and too much busy today sbb hari ni first day exam for lower gred..opss bukan lower, apa tu kena sebut kakitangan anggota yang da berkhidmat selama 15 tahun dan lebih dan akan bersara dan peperiksaan mcm ni adalah satu kemestian untuk dorang..for me, if da kemestian dan ada kelebihan on that, kenapa ya Gambar baru skg di adakan exam untuk dorang ni..tak faham la aku.huhu..mengutuk officer sendiri nampak tu yatie..hihi...ni kalau tuan rosman baca ni, siap la aku...

the story of Gambar Melayu Terlampau 1st day mmg selalu sibuk, dengan aku lagi yg sgt2 tak suka benda benda yg buat aku kena kelam kabut dan menjerit2 kat staff lain, better korang watch out yer...aku adalah penganas!wa, biar btl..hihi...ya, mmg btl..aku sgt2 tak suka if aku kena kelam kabut di sebabkan org lain..tak suka sgt2..dan korang kena make sure apa yg aku nak, begitu la apa yg aku nak...hihi..kecuali bos kata, tukar!change it! ok tukar cepat!change cepat!hihi..korang ade ke pernah kena mcm tu??ade?ar, korang rasa la nanti if korang dpt bos mcm aku..wa, terlebih sudah..

apa-apa pun, semua kena ade checklist ok..apa-apa pun korang buat kena ada checklist..and better sbg rujukan if ada yg tertinggal or terlupa or missing..if bab2 suami jgn Gambar Melayu Terlampau pulak korang terlupa..susah nanti..ade yg terbang pinggan mangkuk kat dapur..ahaha..ade ker??

ok2 makcik2 pakcik2 abg2 akak2 adik2 semua, aku nak stop kat sini dulu, suami da dalam perjalanan menjemput isterinya yg tercinta ni..nanti aku sambung lagi part 2 ok...so, kesimpulannya hari ini adalah bila time exam, korang kena watch of me dan juga checklist!

da..da